pompa ciepła Viessman .... prośba o radę ...
daggulka - 10-11-2009 14:24
Ktoś zapytał mnie o poradę w sprawie pompy ciepła i osprzętu Viessmana .
Ten ktoś ma podejrzenia (według mnie uzasadnione) , ze firma instalatorska spaprała że się tak wyrażę robotę . Do tego dochodzi nieterminowośc , nierzetelnośc, brak kompetencji pracowników jak i samego "szefa" .... (na pompie ciepła się nie znam , ale nie wiem czy powinno byc tak, ze po zamontowaniu wszystko się rozciekło i trza było odkopywać) , szereg błędów instalatorskich w montażu instalacji : grzejników , podłogówki ... jednym słowem firma według mnie - niegodna zaufania ....
W domu w którym istalowana jest pompa wykonana jest już cała wykończeniówka (wylewki, tynki , gładzie)... trzebaby to ogrzać i to najlepiej już ....
Pracowncy zapytani za plecami szefa twietdza, ze uruchomienie tego wszystkego to kilka tygodni - szef dał termin z sufitu piątek , że zacznie grzać pompa odkopana i rozmemłana na dzień dzisiejszy :o
Nie jest dobrze , szef firmy cwaniakuje ... a klienci boją się czy to wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką, bo facet pracuje jakby się na tym nie znał ...
I teraz : co zrobić w takiej sytuacji? żal mi ludzi , bo w porządku są i chciałabym im pomóc jakoś ...
Czy firma Viessman w takiej sytuacji może wysłać jakiegoś serwisanta od siebie żeby posprawdzał czy ta instalacja jest wykonana poprawnie?
gdzie szukać ? do kogo się zwrócić żeby zweryfikować wykonaną pracę?
zaznacze , iż praca nie została jeszcze zapłacona - szef firmy instalatorskiej cały czas naciska, a klienci trzeźwo myśląc- nie zapłacili mu jeszcze nic ....
sSiwy12 - 10-11-2009 14:39
Tu masz telefony :
Centrala we Wrocławiu 71/3607100
Przedstawiciel w Mysłowicach 32/2220300
daggulka - 10-11-2009 14:43
dziekuję bardzo , sSiwy12 ... a myślisz, że z Viessmana przyjadą ? że potraktują ta sprawę i tych paproków jako antyreklamę swojej firmy , przejmą się i przyjadą obejrzeć? czy będą starali sie spławić?
daggulka - 10-11-2009 16:27
a może miał ktoś podobną sytuację z marką Viessman i może podzielić się swoim doświadczeniem ?
sSiwy12 - 10-11-2009 17:18
dziekuję bardzo , sSiwy12 ... a myślisz, że z Viessmana przyjadą ? że potraktują ta sprawę i tych paproków jako antyreklamę swojej firmy , przejmą się i przyjadą obejrzeć? czy będą starali sie spławić? Jeśli to ich „firmowy” instalator, to zrobią wszystko aby „naprawić” błędy (jeśli były).
Natomiast jeśli „okazjonalny” – to być może wyślą na sprawdzenie „swojego”. Nie za darmo pewnikiem, ale taki układ, aby ich fachowiec odbierał jest wart zapłaty.
Pozdrawiam.
daggulka - 10-11-2009 19:07
dzięki ... ja też jestem "za" tym, żeby to ktoś z Viessman'a obejrzał ...
osoby których dotyczy ta sprawa dostały ode mnie linka do tego wątku .... na pewno przeczytają i się skontaktują o ile już nie skontaktowali z Viessman'em ....
Mały - 10-11-2009 19:30
Dzwoń śmiało na infolinię Viessmann 0801-0801-24 , 0801-081-999
Na pewno coś doradzą.
PS PC powinno być bardzo dobrze dobrane.
W przeciwnym wypadku (jak dziś się dowiedziałem od znajomego-posiadającego ten "cud techniki") przy opłatach za "śtrum" 1500/m-c ma zimno w domu...
Serwis24 - 11-11-2009 00:31
Można wołać o serwis fabryczny aby przyjechał na oględziny. Samo uruchomienie również powinno być przez kogoś kto ma uprawnienia firmy Viessmann do uruchomienia pomp ciepła. Nie zawsze firma montująca ma takie uprawnienia. W dokumentacji - wytycznych projektowych Viessmanna jest wszystko opisane jak należy zrobić instalację aby wszystko działało i nie stracić gwarancji. Myślę, że warto zapłacić za wizytę serwisu aby sprawdził - doradził co jest nie tak i aby poprawiono przed pierwszym uruchomieniem. pozdr adam
daggulka - 11-11-2009 10:24
dzięki wszystkim za porady :)